זכייה:

ספר להורדה | למצוא את הייעוד שלך בחיים

מסדרת ספרים להורדה חינם, ספרים אלקטרוניים
האתר להעשרת הידע שלך.

למצוא את הייעוד שלך בחיים הוא ספר להורדה חינם, מסדרת ספרים להורדה. תמצאו בו שיטות ודרכים שיובילו אתכם למציאת הייעוד שלכם בחיים. 
ספר להורדה

לכל אדם יש ייעוד בחיים, משהו שהוא מתחבר אליו באופן טבעי, משהו שכאשר הוא עושה אותו ועוסק בו, אז כל חלקי הפאזל נופלים בדיוק במקום הנכון, ומסתדרים מעצמם.

לא באת סתם לעולם הזה, אתה חלק ממערכת שלמה וגדולה, ויש לך ייעוד כלשהו. יש אנשים שנועדו להיות מנהיגים, יש אנשים שנועדו להיות זמרים ולסחוף קהל גדול שנהנה משירתם ומהמוזיקה שלהם, ויש אנשים שנועדו להיות רופאים ולעסוק בבריאות הציבור. לכל אדם יש את הייעוד שלו בחיים, הבעיה היא שאנשים רבים אינם מבינים מהו ייעודם, ופעמים רבות  פונים לעסוק בתחומים שונים לחלוטין ממה שיועד להם לעשות ולהיות.

כאשר אתה מוצא את הייעוד שלך, הכול הופך להיות הרבה יותר קל ופשוט, אתה כל כך נהנה להיות במקום הזה, ונהנה לעסוק בזה, יש לך סיפוק כה רב, עד כדי כך שאתה מבין, שזה בדיוק הייעוד שלך בחיים הללו.


דרכים אשר יסייעו בידך למצוא את הייעוד שלך
זה אולי יהיה קל לומר שאתה מוכן לנקוט בצעדים מסוימים על מנת לגלות מהו הייעוד שלך בחיים. אבל ברגע שאתה מכוון את התודעה שלך לכך, ברגע שאתה מכוונן לכך, די מהר תגלה שדבר אינו כה פשוט וקל בנושא זה. יש כל כך הרבה דברים לחשוב עליהם ונושאים שצריך ליישב, לפני שזה הופך להיות ברור מה אתה באמת רוצה להשיג.

נקוט בצעד אחד בכל פעם
כדי לוודא שתשיג את מטרתך, וזה לא משנה כמה זמן זה ייקח, עליך לנקוט בצעדים הנחוצים כדי להגיע לשם. הדבר הראשון שעליך להבין במלואו הוא להיכן אתה הולך. עליך להגדיר את המטרה הזאת. מה באמת אתה רוצה להשיג? בנקודה הזאת, עליך להשיב בכנות. אתה לא יכול לכוון לזכות במדליית זהב בשחייה, בשעה שאפילו אינך יודע לשחות.

על מנת לעזור לך לקבוע את מטרותיך, זה יהיה טוב אם תבין היטב מה הם היתרונות והחסרונות שלך. עליך להבין מהן המגבלות שלך. אל תהיה נוקשה מדי עם עצמך, ואל תחמיר עם עצמך, וקבע מטרות בנות השגה.


כדי להוריד את הספר הקלק על הכיתוב מתחת לשורה זו: