זכייה:

תנועת גולשים בלתי פוסקת | ספרים אלקטרוניים בעברית

מסדרת ספרים להורדה חינם


את הספרים שאתה מוריד באתר זה אתה יכול לקרוא מהמחשב שלך מהאייפד שלך או מהאייפון שלך.

למד כיצד למשוך אל האתרים והבלוגים שלך, תנועת גולשים ערה ובלתי פוסקת. באמצעות השיטות והטכניקות שתלמד בספר זה, תהיה מסוגל להקים עסק באינטרנט, אשר ימשוך אליו לקוחות פוטנציאליים וירוויח כסף.  

אלה הם הנושאים בהם עוסק הספר:
  • איך לפתוח עסק באינטרנט כמעט בחינם
  • שיווק ויראלי
  • כיצד ליצור מוצר דיגיטלי משלך
  • טיפ חם לעשיית כסף – הסוד שלי להרוויח כסף
  • איך להציף את האתר שלך בתנועת גולשים
  • כיצד לכוון אל הנישה הנכונה

האם אי פעם חשבת לבנות לעצמך עסק משלך, אך די מהר זנחת את הרעיון וירדת מכל העניין בגלל מחסור במזומנים ובכסף להשקעה? הודות לאינטרנט אתה לא חייב כסף גדול בכדי להקים עסק. אתה יכול ממש עכשיו, ברגע זה, לפתוח את הארנק שלך ולהוציא את כל המטבעות שיש לך שם. בסכום המטבעות שיש לך בארנק אתה יכול להקים עסק. זוהי בשורה מהפכנית, מעולם לא היה לזה אח ורע, ואף פעם בהיסטוריה האנושית זה לא היה אפשרי, אבל בימנו זה אפשרי גם אפשרי. הדרכים כיום להשיג לקוחות הרבה יותר זולות משהיו אי פעם. בספר קצר זה נלמד כיצד אפשר בתקציב זעום, למשוך המון גולשים אל האתר שלך, או אל הבלוג שלך. זוהי תנועת גולשים שניתן להמיר לכסף אמיתי.

תנועת גולשים בחינם ובתקציב אפסי. אני רוצה להראות לך שתי טכניקות חיוניות שאתה יכול להשתמש בהן כדי להגדיל את תנועת הגולשים אל האתר שלך מבלי להשקיע את החסכונות שלך בשיטות יקרות כדי למשוך גולשים. אתה לא חייב להשקיע כסף בתוכניות פרסום יקרות. הטכניקות הללו כל כך בעלות עוצמה, שזה יעזור לך ליצור כל כך הרבה תנועה לאתר, עד כדי כך שאתה לרגע אחד כבר תחשוב שאתה משווק אינטרנט מומחה. מדוע השיטות הללו עובדות? אני בוודאי לא פוסל שיטות פרסום בתשלום, ואני חושב שיש להן מקום. אך עבור האדם שעושה את צעדיו הראשונים באינטרנט, ורוצה להתחיל ליצור לעצמו מקור הכנסה רווחי, יתאימו מאוד השיטות החינמיות. 


הוראות להורדת הספר:
הקלק על הקישור להורדת הספר, ותגיע אל עמוד הורדת הספר.

הקלק על הלחצן הירוק הכולל את הכיתוב: לחץ להורדה. המתן 20 שניות עד להופעת לחצן כחול עם הכיתוב הורד עכשיו.
הספר שלך מתנה, ואף מותר לך לשתף, ולשלוח אותו לחברים.



הקלק על סמל האות f מתחת שורה זו, ושתף את חבריך ב FaceBook