זכייה:

ספר להורדה בעברית | גבריאל סיפור קצר

מסדרת ספרים להורדה חינם

הספר האלקטרוני גבריאל, הוא ספר קצר בהיקף של 24 עמודים בלבד. סיפורו של גבריאל שאיבד את אחיו הקטן בתאונת דרכים.  זהו סיפור אנושי על ייאוש, תשוקה, חיים ומוות. סיפור מרגש ומסקרן
הספר מומלץ לקריאה מגיל 16.
ספר להורדה בעברית - סיפור קצר

להלן העמוד הראשון של הספר:

 וכי איזו ידיעה מרה מזו יכול היה לקבל? היה לו נוח למות בו במקום ובלבד שתמַנע ממנו הידיעה הגורלית. נכון, כבר שמע אינספור פעמים בחדשות על אודות אנשים שנספו בתאונות דרכים, ולבו נצבט לכששמע או קרא ידיעות שכאלה בעיתונים. אבל כשם שצובטים ילד בלחיו והוא מוחא בזעקת כאב של איי, ואחרי רגע קל מתפוגג כאב הצביטה כלא היה, כך גם היתה לו הצביטה בלב, צורבת אך נוחה להישכח. אבל הפעם  אוי הפעם אין זו צביטה קלה בלב. הפעם  כלב מטורף משסע את לבו לגזרים ללא חמלה וללא רחמים. והרחמים היחידים הם על האח בן העשרים וארבע. לא, אפילו לא עשרים וארבע. כי רק  בעוד יומיים ימלאו לו עשרים וארבע. בעצם לעולם כבר לא יהיה בן עשרים וארבע. עיניו של גבריאל נמלאו דמעות וכל גופו היטלטל מעוצמת הבכי. הוא בכה כפי שבחיים לא בכה.
 היללות החרישיות התגברו מעצמן ולבשו קול געייה אדיר שהבהיל אותו עצמו. כאילו גרונו כבר ברשותו, אלא גוף חי נפרד ממנו עם רצון משלו ואין לו לגבריאל  אף שמץ של יכולת לשלוט בו. הוא מיד הגביר את עוצמת הרדיו בחדרו, לא רק כדי שהוריו לא ישמעו את הנהמות קורעות הלב, אלא גם כדי שאוזניו שלו לא ישמעו את הקולות הנוראיים שגרונו הפיק בעל כורחו. ובבכי הזה לא רק בכה על אריק - האח הצעיר ממנו בשנתיים – בבכי הזה גם בכה על עצמו. הוא בכה על כל הכישלונות וכל האכזבות הקשות שידע בימי חייו ולבו נכמר על עצמו - על גבריאל חסר המזל. ואז התמלא ברגשי אשם על כך שהדמעות שקולחות ושוטפות את פניו אינן דמעות טהורות בשל אריק, כי הוא מיזג את עצמו ובכה על עצמו. אבל הנה הוא עצמו, גבריאל,  חי ונושם ואפילו בוכה. אבל חי. בחור צעיר שבסך הכול כל חייו לפניו, בחור שיכול עדיין להגשים את שאיפותיו ואת מאווייו בחיים. הוא סטר לעצמו בעוצמה רבה. אתה חי! טיפש שכמותך, ושוב סטר לעצמו, אתה חי. זה אריק שמת. לא אתה. סטר לעצמו בעוצמה רבה יותר, אז למה אתה מרחם על עצמך? סטר לעצמו בכל כוחו. ודווקא הסטירות הכואבות שסטר לעצמו בבלי דעת ובעוצמה רבה השתיקו את זעקותיו והוא חדל מלבכות.


כדי להוריד את הספר הקלק על הכיתוב מתחת לשורה זו: