זכייה:

ספר להורדה חינם | הפרילנסר המאושר


זה הוא ספר נוסף, מתוך האתר ספרים להורדה. העשירו את הידע שלכם, ואולי אף את חשבון הבנק שלכם. הספר הזה יעניק לכם תובנות לגבי האפשרות להיות פרילנסר במשרה מלאה או במשרה חלקית, כהשלמת הכנסה.
ספר להורדה חינם
 כאשר אתה חושב על פרילנסר, מהו הדבר הראשון שעולה במוחך? אתה כנראה חושב על סופר, עיתונאי או סוג כלשהו של כותב. וזאת מהסיבה שבמשך דורות, העבודה האמיתית היחידה שניתן היה להשיג כפרילנסר היתה קשורה לכישרון בכתיבה.
אבל אנו כבר לא תקועים במאה ה- 19, או במאה ה- 20, אנו חיים במאה ה- 21, זמנים בהם פרילנסרים מקבלים מאות ג'ובים שונים, בתחומים שונים.

כמובן, מן הסתם שמעת על צלמים פרילנסרים גם כן, אולי אפילו פגשת אחד או שניים בחייך, אבל מה לגבי מתכנתים פרילנסרים,מזכירה רפואית פרילנסרית, או אפילו חוקרי מדע פרילנסרים?
ישנם מגוון של עבודות ועיסוקים שהתחילו לאחרונה לצמוח, מכיוון שיותר ויותר אנשים מבינים שהם יכולים לעשות הרבה יותר כסף, בעבודה עבור עצמם כפרילנסרים, מאשר לעבוד תחת כנפיו של מעסיק אחר. הם הבינו שהם יכולים להיות המעסיקים של עצמם.

אז זה נשמע די טוב, לא? אתה עובד בכמה תחומים למשך כמה שנים, צובר ניסיון מעשי בתחום בו בחרת לעבוד כשכיר, ואז בהדרגה עובר מעבודה של שמונה עד חמש, אל עבודה שבה אתה עצמך הוא הבוס, כפרילנסר. אבל האם זה באמת קל כפי שזה נשמע להיות פרילנסר ובפועל להתפרנס מזה?

לאחר שתסיים לקרוא את הספר הפרילנסר המאושר, יהיה בידך מידע רב ערך לגבי איך להיכנס לעסקי הפרילנסרים, היכן לחפש ולמצוא לקוחות בהמונים, ועוד.


להורדה, הקלק על הכיתוב: