זכייה:

ספר להורדה באנגלית | לתקצב חופשה משפחתית

מסדרת ספרים אלקטרוניים

אם אתם משתוקקים לצאת לחופשת חלומית, אבל לא  יודעים כיצד לממן אותה, הספר הזה בשבילכם.  ספר זה, לתקצב חופשה משפחתית, הינו בהיקף של 60 עמודים העמוסים בעצות טובות כיצד גם אתם יכולים לתקצב חופשה. ספר דיגיטלי זה כתוב בשפה האנגלית, אך מנוסח באנגלית פשוטה וקלה להבנה. במידה שתזדקקו לתרגם מילה ספציפית פה ושם, הרי שניתן לעשות שימוש בשרותי התרגום החינמיים של גוגל. שימו לב שבעמוד גוגל הראשי בחלק הימני -עליון תמצאו את המילה תרגם. הקליקו עליה, ותגיעו לממשק המאפשר לתרגם מילים מאנגלית לעברית.
ספר להורדה
כיצד לחסוך לחופשה, איך להתחיל לתכנן את החופשה, באיזו תחבורה לנסוע בתקופת הנופש. איך אפשר לאכול היטב בתקציב הנסיעה? חולמים לבלות בדיסנילנד , ללא ספק מדובר בבילוי בפארק השעשועים הגדול ביותר בעולם. מקום שבו נהנים כולם. ילדים, מבוגרים, אפילו סבים וסבתות. אטרקציות מדהימות. קבלו טיפים ועצות איך לממש חופשה חלומית שכזאת תוך כדי חסכון בתקציב.

גלו מהם שלושת הסודות השמורים היטב לגבי יציאה לחופשה.  האם חשבתם על חופשה בחופי מקסיקו, או אולי בהרי הרוקי. 
ועוד ועוד טיפים לחופשה.

הספר בפורמט דיגיטלי, ומכיוון שהספר מכיל  60 עמודים ייתכן שתרצו להתחיל לקרוא בו ולחזור לקרוא את ההמשך בזמן מאוחר יותר. כך למשל אם קראתם עד עמוד 11, ולמחרת אתם מעוניינים לחזור אל עמוד 11, בצעו זאת כך: כדי לעבור אל עמוד ספציפי בתוך הספר, החזיקו במקלדת שלכם את לחצן ctrl לחוץ, ולחצו על האות G, (במילים אחרות, לחיצה על צרוף שני המקשים הללו במקלדת) ייפתח בפניכם חלון שבו תקלידו את העמוד אליו אתם מעוניינים להגיע, והקישו אנטר במקלדת שלכם. העמוד הרצוי יופיע על המסך שלכם.

כיצד להוריד את הספר?
הקליקו על הקישור להורדת הספר, ותגיעו אל עמוד ההורדה. המתינו מספר שניות עד שהכיתוב יתחלף ל - Downloadאם לחצן ההורדה אינו מופיע, גללו מעט מטה, והוא יופיע.  כעת אתם יכולים להוריד את הספר אל המחשב שלכם, אל האייפד או האייפון שלהם. הספר שלך במתנה, ואף מותר לך לשתף, ולשלוח אותו לחברים.

להורדת הספר הקליקו כאן