זכייה:

ספרים להורדה | אסטרטגיות לעשיית כסף

מסדרת ספרים להורדה, ספרים אלקטרוניים

הספר אסטרטגיות לעשיית כסף מציג מגוון דרכים ושיטות לעשות כסף ברשת האינטרנט און ליין. אם גם אתה חשבת זמן מה להפיק תועלת מהאינטרנט, ולהקים עסק קטן משלך מהבית, הרי שספר זה יעניק לך כמה רעיונות מעשיים אשר יאפשרו לך להגשים את המטרה הזאת. למד כיצד לייצר הכנסה יציבה מהאינטרנט.
ספר להורדה

  • סוף סוף תגלה אחת ולתמיד מה מיתוס ומה אמת ביחס לעשיית כסף ברשת.
  • האם צריכות להיות לך מיומנויות מיוחדות כדי לעשות כסף באינטרנט, ואם כן, מה הן?
  • כמה כסף אפשר להרוויח באינטרנט
  • האם אתה באמת זקוק לאתר אינטרנט על מנת ליצור הכנסה מהרשת
  • איזה סוגים של עסקים לגיטימיים קיימים ברשת האינטרנט, ומה הן האופציות העומדות לרשותך
 
"אנו חיים בעולם לא ודאי, אבל יש דבר אחד שאנחנו יודעים שהוא ודאי...והוא שהזמנים קשים. המצב הכלכלי הגלובלי לא טוב, המחירים עולים והרבה יותר קשה להסתדר כיום מאשר לפני 10 שנים למשל. סליחה על הביטוי אבל אתה קורע את הצורה שלך כדי איכשהו להתקיים ולכסות את כל ההוצאות וכל התשלומים, אבל ברגע שאתה חושב שהנה קצת התקדמת, החיים מעמידים מהמורות ומכשולים בפניך, שמורידים לך את האוויר מהמפרשים. התשלומים והחשבונות נערמים, העלויות של מוצרי היסוד, והדברים הבסיסיים לקיום, ממשיכים לעלות. הדלק יקר מאוד, ומוצרי המזון יקרים מאי פעם. לפעמים נדמה לך שאתה כמו אותה מכונית שנוסעת בחולות הים ומתחילה להתחפר בחול, ולא מצליחה להיחלץ משם בכוחות עצמה.

אני מבין אותך היטב, כי הייתי שם. קח נשימה עמוקה...תירגע, ותיקרא בתשומת לב את הספר  הזה, מכיוון שהוא יכול לעזור לך להבין שיש תשובה לסיטואציה הלא נעימה הזאת, שנקלעת אליה. אתה יכול להתפרנס ולהרוויח כסף מבלי לשקוע עמוק. אתה יכול לקום, כמו אותו מתאגרף שחטף בפרצוף , אבל מתאושש, לזקוף את ראשך, ולהשיב מלחמה. לא לתת לחיים להכניע אותך. לראות קרן אור חמימה, קרן אור של תקווה. תתחיל לחזור לתחושה של ביטחון, ושל שלווה פנימית. אני אראה לך כיצד למצוא את כל זה על ידי השגת הכנסה באינטרנט."

הנחיות להורדה:
לאחר שתקליק  על הלינק להורדת הספר, תגיע אל עמוד ההורדה. המתן מעט עד שהכיתוב יתחלף ל -  Downloadכיתוב לבן על רקע ירוק. אם הכיתוב לא מופיע גלול מעט מטה והוא יתגלה. עכשיו אתה יכול להוריד את הספר אל המחשב שלך, האייפד או האייפון. הספר שלך במתנה, ואף מותר לך לשתף, ולשלוח אותו לחברים.
להורדת הספר אסטרטגיות לעשיית כסף
                       הקלק כאן