זכייה:

סודות השיווק | ספר להורדה חינם

מסדרת ספרים אלקטרוניים, ספרים להורדה

כיצד לשווק באמצעות רשת האינטרנט ולהרוויח מכך כסף? אם אתה מעוניין ליצור הכנסה נוספת או עיקרית באינטרנט, הרי שהספר הזה הוא בדיוק בשבילך, כן אני באמת חושבת שעליך לקרוא את הספר הזה.
הספר סודות השיווק - ספר להורדה
 חלק מהדברים שאפשר ללמוד מהספר סודות השיווק:
  • מהן האסטרטגיות לשיווק, וכיצד ליישם אותן
  • איך סקרים יכולים לעזור במאמצי השיווק שלך, ולעשות בעבורך יותר כסף?
  • איך לשלב אמצעי תשלום באתר אינטרנט
  • כיצד ליצור קמפיין מאמרים אפקטיבי ויעיל

אם יש לך עסק – אתה זקוק לפרסום! ישנן כמה שיטות פרסום בסיסיות שהוכיחו את עצמן שהן עובדות בכל התקופות. ויש עוד שיטות ייחודיות, חלקן הן אופנות חולפות, וחלקן עובדות עד עצם היום הזה. יתרה מזאת אפילו אם כרגע אין לך עסק, אבל אתה חושב על זה כמשהו שבאיזשהו שלב תרצה שיהיה לך, הרי שכדאי שתקרא מיני ספר זה.

ישנם אנשים מאוד יצירתיים כשמדובר במאמצי קידום. אנו נסקור כאן כמה אסטרטגיות ייחודיות, בשבילך. זה עשוי לעורר כמה רעיונות לטכניקות שיווקיות אחרות שאתה יכול לחשוב עליהן. אבל אלה שנסקור כאן, אני בטוח שתסכים, מאוד חדשניים.
אני הולכת לקחת כמה טכניקות "מסורתיות" ולהראות לך איך לעשות בהן שימוש כדי להביא לידי מקסימום את מאמצי השיווק שלך. במקרה שאתה עדיין לא מיישם את השיטות המסורתיות, ייתכן שתרצה קודם להשתמש בהן, ואז להתקדם לעבר האסטרטגיות המתקדמות יותר.

כיצד להוריד את הספר?
לאחר שתקליק  על הלינק להורדת הספר, תגיע אל עמוד ההורדה. המתן מעט עד שהכיתוב יתחלף ל - download . אם הכיתוב לא  מופיע, גלול מעט מטה, והוא יתגלה. עכשיו אתה יכול להוריד את הספר אל המחשב שלך, האייפד או האייפון. הספר שלך במתנה, ואף מותר לך לשתף, ולשלוח אותו לחברים.