זכייה:

ספרים להורדה

אתר ספרים להורדה שם לו למטרה לספק לגולשים מגוון של ספרים אלקטרוניים בעברית ובאנגלית. בחיפושינו ושיטוטינו ברשת תרנו אחרי ספרים אלקטרוניים לקריאה במחשב ולקריאה באייפד. די הופתענו מכך שמעט מאוד אתרים מספקים ספרים להורדה חינם. יתרה מזאת ספרים אלקטרוניים בעברית, קשה מאוד למצוא.

כאשר אתה מוריד ספר באתר ספרים להורדה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שאתה מוריד באופן חוקי. אנו שומרים על זכויות היוצרים של המחברים, ומעלים תכנים אשר קיבלנו אישור לפרסמם. איך זה פועל? אנו יוצרים קשר עם מחברי ספרים, במקביל אנו יוצרים קשר עם ספונסרים, כלומר עם בעלי אתרים ובעלי עסקים שונים, ומציעים להם לפרסם בתוך ספרים אלקטרוניים. זוהי סיטואציה שבה כל הצדדים מרוויחים. מחבר הספר נותן את הספר שלו חינם, אך מקבל תגמול בעבור הפרסום בתוך הספר, ואילו המפרסם מקבל פרסומת ויראלית לאורך שנים ארוכות בתוך הספר.
ספרים להורדה חינם

היתרון הגדול בפרסום בספרים אלקטרוניים הוא שגולשים המגיעים לאתר מורידים ספר, ומשתפים אותו עם אחרים. הם שולחים באימייל את הספר אל החברים שלהם. ומה קל יותר מאשר לשלוח באימייל קובץ, ולהפיץ אותו לכל החברים? לא רק שמותר לשלוח את הספרים לחברים שלכם, אלא אף האתר מעודד אתכם ודוחק בכם שתעשו זאת, כך יותר אנשים ייהנו מהספרים, וגם המפרסמים שלנו יהיו מרוצים, ויתנו תמיכה להוצאת ספרים נוספים. כך נהיה מסוגלים להגדיל את המאגר ולספק לכם ללא תשלום עוד ועוד ספרים חדשים. זה בהחלט יעזור לנו לספק יותר מוצרי אינפורמציה חינם לגולשים.

אם אתם בעלי ספר ומעוניינים לפרסמו באתר או אם אתם בעלי עסק או אתר אינטרנט שאתם רוצים לפרסמו בספרים, צרו עמנו קשר ואנו כבר נעשה את ההתאמה.

שמרו את האתר במועדפים ושובו אליו מדי פעם, מכיוון שאנו מעדכנים ספרים חדשים על בסיס קבוע.

אתר ספרים להורדה מאחל לכם
קריאה מהנה!

הנחיות כלליות להורדת ספרים באתר זה:

התאזר בסבלנות עד לטעינת עמוד ההורדה. ייתכן שהשרת עמוס עקב הורדות במקביל. הקלק על הלחצן  עם הכיתוב בצבע לבן על רקע כחול, Download Now. המתן 20 שניות עד להופעת הלינק להורדה. הקלק על הכיתוב בכחול Download file now




הקלק על סמל האות f מתחת שורה זו, ושתף את חבריך בפייסבוק